לפעמים גם קצה של חוט אין. כדי להגיע אל האמת צריך להפעיל מדובב מקצועי.

בתחום הדיבוב החוקר הפרטי מביא את מקסימום יכולותיו לידי ביטוי. למעשה בחקירה הסמויה מתגלה אומנות הסבלנות והאכפתיות האינסופית של החוקר המקצועי. עליו להיות בעל יכולות אנושיות מעולות וקור רוח.

המקרים בהם נדרשות חקירות דיבוב יכולים להיות: חשד בבן/בת זוג בוגדים, ילד שאולי מסתובב בחברה עבריינית, או שותף עסקי המעורר חשד.

החוקרת או החוקר הסמוי רוכש את אמונם וגורם להם לספר ולפרט ולכם לקבל את התמונה המלאה.

מה הן חקירות דיבוב?

מדובר בחקירות שנעשות כאשר יש צורך בחילוץ מידע מאדם מסוים והאפשרויות להוציא ממנו מידע באמצעות מעקב או ריגול בלבד, קלושות. חקירות דיבוב נעשות על ידי שיחה עם האדם החשוד או הנחקר, באופן כזה שהוא לא יבחין ששיחת החולין שהוא לכאורה מנהל היא למעשה חקירה. החוקר הפרטי רשאי לבצע חקירות דיבוב תחת כיסוי באופן חוקיי לחלוטין וזאת על מנת להשיג את המידע הדרוש לחקירתו,

חקירות דיבוב תחת כיסוי מקדמות פעמים רבות תהליך חקירה תקוע ובצורה משמעותית, הדיבוב מאפשר לחוקר להשיג פרטי מידע שקשה עד בלתי אפשרי להשיג בדרכים אחרות. עם זאת, חשוב לדעת שחקירות דיבוב תחת כיסוי דורשות מיומנות גבוהה בתחום. ללא מיומנות מתאימה, החוקר המבצע את הדיבוב עלול לעורר חשד אצל הנחקר ובכך להשיג תוצאה הפוכה ואף להיחשף – מה שיוריד לטמיון את החקירה כולה.

 

זה המקום לציין שחקירות דיבוב תחת כיסוי נעשות כחלק מתהליך חקירה כללי במגוון נושאים שונים. למשל, במקרה בו נערכת חקירה לבירור מעמד אישי וכלכלי של אדם כלשהו. במקביל לחקירה בבנקים, במקום עבודתו וכדומה, ניתן לבצע חקירות דיבוב תחת כיסוי, על ידי חוקר או חוקרת שבמסווה של שיחה ידידותית, פירגון, חיזור וכדומה יבררו פרטים אודות רכוש ונכסים שהוא מחזיק. בחקירות עסקיות, במקרים של חשד למעילה וכדומה, ניתן לשלוח חוקר פרטי במסווה של יזם עסקי או בעל עסק דומה, על מנת לדובב את הנחשד לשתף בפרטים על פי צורכי החקירה. בסוף תהליך, יצליח החוקר לאסוף ולהשיג מידע רלוונטי ומוכח, אותו יוכל להציג בבית המשפט בסיום החקירה.

בתיקי מודיעין עסקי, בסכסוכים עסקיים, משתמשים בחקירות דיבוב כדי לקבל מידע אודות מוצרים חדשים, אנשי מפתח בחברה ועוד.

 

לסיכומו של דבר

חקירות דיבוב משתייכות לתחום המורכב יותר ויש לו ביקוש רב בקרב החוקרים הפרטיים. במקרים מורכבים בהם מעקב או בילוש בלבד לא ישיגו את התוצאה, מומלץ לפנות למשרד חקירות מוביל. כדי לחפש מענה מקצועי ומדויק כדאי להיכנס למאגר hokrim.il, פורטל החוקרים הפרטיים של ישראל, שם תוכלו למצוא חוקרים פרטיים יצירתיים, גמישים ובעלי חשיבה מהיר שמתמחים בחקירות דיבוב.

תגובה אחת על “לפעמים גם קצה של חוט אין. כדי להגיע אל האמת צריך להפעיל מדובב מקצועי.”

  1. Isabella Ethan הגיב:

    שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. DR APATA. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, צור קשר עם Dr apata במייל: drapata4@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744…….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים שיכולים לעניין אותך
חקירה פלילית בליווי עורך דין
  חקירה פלילית בליווי עורך דין אנשים רבים חושבים שהם מסוגלים להתמודד...
מחיקת רישום פלילי
אף אחד אינו רוצה להיות מורשע בפלילים ואינו מעוניין לשאת...
סימנים לבגידות בין בני הזוג
סימנים לבגידות ראשית, ראוי לציין כי על אף שישנם סימנים לבגידות,...
חקירת רקע
חקירת רקע חקירה פרטית כוללת את חשיפה של כל הפרטים הכלכליים...
האם מותר להקליט בסתר?
מכשיר הקלטה   במקביל להתפתחויות הטכנולוגיות, עבר מכשיר ההקלטה שיפורים ושינויים עצומים,...
כתובה - חוקר פרטי
כתובה הכתובה היא מסמך המחייב את הבעל לדאוג לבת הזוג לאורך...
מתגרשים? יעניין אתכם לדעת מה הם הסמכויות של בית משפט לענייני משפחה
בית משפט לענייני משפחה - מה הן סמכויותיו? ראשית, נקדים ונאמר,...
ההבדלים בין מודיעין עסקי לריגול תעשייתי
ההבדלים בין מודיעין עסקי לריגול תעשייתי קו דק מפריד בין מודיעין...
מזונות ילדים
על פי החוק בישראל, קטין זכאי למזונות ילדים מהוריו בכל...
לכל הפוסטים

אודות

חיפוש נוסף באתר

יצירת קשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים!

בניית אתרים בוורדפרס